VTEC ® технологія: Плавне прискорення та силу. Multi-порт Запрограмований запалювання палива: Висока продуктивність. 3-смугова система охолодження:
Honda BF150 є передовою технологією, найефективнішим і найекономнішим у своєму класі підвісним мотором. Так що можете сміливо йти в морі й зосередитися на здійсненні човнах.
Двигунів більше двох у тій самій
розробленою системою VTEC Honda клапана і водночас впускний колектор muuttuvaportaisen дає змогу двигуну походить від двох іншого характеру. Підвісний мотор на низьких обертах забезпечує високий крутний момент, прискорення є найкращим. Центральний раунд високого BF150 тури зміна характеру kilpamoottorimaiseksi високої tehopakkaukseksi вихід. Двигун чудово працює з усіма діапазонами швидкостей
Найкраща економія палива
Honda BF150 є першим LAF (лінійний Air-Fuel) Датчик обладнаний підвісним мотором. LAF датчик безперервно вимірює співвідношення паливно-повітряної суміші.Двіжувач керуюча електроніка для регулювання співвідношення суміші зі змінною швидкістю й навантаженням. Ця технологія забезпечує рекордно низьку витрату палива, без шкоди для продуктивності. Новий BF150 споживає на 15% менше палива, ніж порівнянний двотактний безпосередній уприскувач підвісним мотором і аж 45% менше палива, ніж аналогічний звичайним двотактним мотором.
Нова хвиля Motor Technology про
нових BF150 підвісним двигуном мають бути насиченими компромісами в продуктивності та зручності керування. Коробка передач працює чітко та легко, тому система керування двигуном легко. Два балансування валів вібрації й тиху роботу, забезпечуючи найкраще у своєму класі простоти використання.
Двигун | |
Тип | 4-тактный, DOHC, 4 клапана Cylinder/16 |
Зміщення | 2354 куб. см (144 кубічних дюймів) |
Діаметр циліндра та хід | 87 мм х 99 мм (3,4 х 3,9 дюйма) |
Повний діапазон обертів дросельної заслінки | 5000-6000 RPM |
Номінальна потужність | 150 л.с. @ 5500 RPM |
Система охолодження | З водяним охолодженням |
Подавання палива | Програмовний вприск палива |
Система запалювання | Мікрокомп'ютер Запрограмований |
Система запуску | Електричний |
Вичерпувати | Через концентратор |
Смазка | Олійний відстійник |
Комплектація Range | -4 ° до +16 ° |
Діапазон нахилу | 72 ° |
Ездить | |
Передатне число | 2.14:1 |
Перемикання передач | FNR |
Обладнання | |
Генератор змінного струму (електричний пуск) | 51 Amp |
Заряджання батареї живлення | 30 А (1000 RPM), 40 Amp (2000 + RPM) |
Пропеллер | Необов'язковий |
Потужність Tilt | Недоступно |
Комплектація живлення і Tilt | Стандарт |
Газ Assisted Tilt | Недоступно |
Оповіщення тиску оливи | Стандарт |
Температура сповіщення | Стандарт |
Rev-Limiter | Стандарт |
Спідметр Pickup | Стандарт |
Розміри | |
Габаритна ширина | 580 mm/22.8 дюйма |
Суха вага | |
L-Type | Kg/478 217 кг. |
X-Type | Kg/485 220 кг. |
Висота транця | |
Тип L | 508 мм/20 дюймів |
X Type | 635 mm/25 дюймів |
X Type | 635 mm/25 дюймів |
Побачити повний асортимент Японських 4-тактних човнових моторів Honda (Хонда)
Основні | |
---|---|
Виробник | Honda |
Країна виробник | Японія |
Кількість циліндрів | 4 |
Система змащення | Мокрий піддон |
- Ціна: Ціну уточнюйте