Все про моторах
Для багатьох людей рішення про купівлю підвісного мотора заснована на лояльності до бренду або минулого досвіду з конкретної марки. Для інших це від того, що вони чули з уст в уста, форум розмови, або деякі самовпевнені статті вони прочитали. Питання, поставлене є "чи не все одно, який бренд ви йдете з? Є одна марка краще, ніж інші?" відповідь ТАК і НЕМАЄ.
Спочатку ми пояснимо "Ні" частина: ( Є одна марка краще, ніж інші? )
Таким чином, ви чули погані речі про Меркурії і тільки хороші речі про OMC Johnson? Люди говорили, що Chrysler двигуни були сміття та Yamaha двигуни є єдиними двигунами, які тримають в морській? Ви занадто налякані, щоб придбати Tohatsu або Nissan, тому що ви не знайомі з двигуном? Всі ці пропозиції є типовими думки і настрої, що окремі човнярів проповідував. Жоден з них конкретні факти, що всі човнярі можуть погодитися. Дозволяє перевірити найбільш поширених сценаріїв, пов'язаних з лояльність до бренду, що ми в AFA морський зустріти:
Якщо ви запитаєте дилера, у кожної марки вони всі скажуть вам, що їхні двигуни є кращими і всіх інших моторів є небажаною.
Причина очевидна, вони, ймовірно, хочуть, щоб зробити покупки для свого бренду.
Якщо ви запитаєте, хто виріс з використанням певного бренду і добився успіху з цією маркою вони будуть частковому цього двигуна і поклав інших виробників.
Ну як вони можуть стукати інших марок, якщо вони ніколи не пробували їх? Вона нічим не відрізняється від того, хто домігся успіху на певному рибальську приманку тільки, але ніколи не намагалися заманити конкурента. Вони можуть мати таку ж або більш високих результатів, навіть не помічаючи цього.
Ви належні конкретної марки і він вибухнув на Вас або у вас виникли проблеми. Потім проклинають, що бренд з-за вашого один досвід.
Часто це відбувається при поганому стані використовувати двигуни. Ви повинні віднести більшість проблем, вам доведеться використання або зловживання, що попередній власник (и) може бути ініційований.
Ви читали статтю від бренду, який встановлює їх двигунів набагато вище будь-якої іншої марки
Ці основні цілі маркетингу для цих брендів хочете досягти. Забавно, що деякі конкуруючі бренди насправді субпідряд свої двигуни для своїх конкурентів, то битися в світі реклами.
Ви бачили тільки на фотографіях яхт ви купуєте були однієї марки встановленого на ньому.
Найчастіше це результат конкретного дилера отримує вигідну угоду з брендом для оснащення цих двигунів на човні. Зазвичай означає, що конкретний бренд дозволить їм зробити більше полів ... більш або менш угоду, а не репутації торгової марки.
Ваш механік або магазин ремонт човна зазвичай має одного конкретного бренду в ремонт частіше, ніж інші?
Ймовірно, це результат їх бути більше цієї марки продаються у тому, що регіональні площу, ніж інші. Наприклад, тут, у Clearwater FL, є більше Yamaha і Mercury двигунів, ніж Джонсон або Evinrudes. Тому шанси вище, ви побачите Mercury або Yamaha ремонтуються в магазині.
Чесно кажучи, ми дійсно не бачимо підвісний двигун марки, що мають серйозні недоліки або слід уникати при ухваленні рішення про покупку. Ми часто отримуємо дзвінки від людей, які клянуться, що вони ніколи не будуть стосуватися ртуті (наприклад), а потім телефонний дзвінок від клієнта, який буде довіряти тільки Меркурія. Ми отримуємо клієнтів, які хочуть придбати мислення Tohatsu, що вони є нижнім кінцем двигуна, коли насправді вони є одним з найкращих двигунів ми коли-небудь тестували. Деякі люди навіть піти так далеко, щоб стверджувати, що вони ніколи не будуть купувати Evinrude, але буде щаслива мати Джонсон. Ми часто вражені цим, тому що два двигуна є ідентичними, за винятком фарби та відмітні знаки *.
Дозволяє пояснити "Так" частина: ( ? Є одна марка краще, ніж інші )
Ну для певних ситуацій однієї марки насправді краще, ніж інші ........... для вас. Це не поширюється на усіх, так як не у всіх є такі ж потреби і додатки для цих двигунів. Деякі двигуни забезпечують можливості і переваги краще, ніж інші, але в порівнянні Всі двигуни мають свої тонкі диференціації. Для того, щоб полегшити однорідної ринку, бренди використовують в малій ступеня диференціації продукту. Функціональність і механіки різних марок у всіх є одна спільна риса .... продуктивності.
Ось кілька сценаріїв, які ми відчуваємо, має сенс вибрати одного бренду на інший:
Ви хочете, щоб двигун, який дає вам можливість зміни довжини вала шляхом додавання або віднімання компонента.
У цьому випадку ви можете розглянути Джонсон або Evinrude (інші перетворення, а) підвісні з 4-15hp підвісних моторів мають розширення наборів.
Ви повинні мати мотор, який має важіль перемикання передач інтегрований в кермо.
У цьому випадку ви можете розглянути Mercury Mariner або підвісними, так як вони є єдиним брендом, який має важіль перемикання вбудовані прямо в поворот керма.
Ви хочете, щоб вітрильник двигун, який важить 60lbs, але має потужність 10 к. с..
В цьому випадку ви можете розглянути Nissan і Tohatsu тому що у них одна з кращих вітрильник 2-гладить 9,8 л. с.
Ви не пов'язаний з вагою і ви хочете мати самий потужний двигун за кінську силу рейтингу
У цьому випадку ви можете розглянути Suzuki, так як ми виявили, що вони самі потужні двигуни для свого рейтингу. (Грунтуючись на наших тестах. Ми не робимо ніяких заяв, стверджуючи, що Suzuki буде бити будь-якого іншого двигуна)
Ви хочете, щоб знайти правильний підвісний для вас, досліджуючи особливості, що кожен бренд пропонує. Нерозумно, щоб виключити брендів з-за того, що ви чули, ви повинні робити це на основі конкретних фактів, таких як функції.
Reputed "Off Brands"
Це, напевно, найважливіша частина цієї статті. там дуже мало, якщо взагалі OFF марка чи родові OUTBOARD Виробники MOTOR сьогодні в США. На сьогоднішній день існує лише кілька підвісних човнових моторів, які можна вважати універсальними. Оскільки EPA доручив нормам викидів на підвісних човнових моторів більшість з цих компаній вирішили вийти з бізнесу двигуна.
Ми не вважаємо Tohatsu, Nissan, Suzuki, Gamefisher, Mariner, Force або Chrysler, як "від брендів". Кожен із цих брендів були створені одні з кращих працює підвісних човнових моторів. Просто тому, що ви не бачите дилерів на кожному розі не означає, що ці двигуни не є якість продукції. У самому справі, ми виявили, що Tohatsu / Nissan і Suzuki мати відмінні інженерні та інноваційні технології. Ми виявили, що майже кожен використаний Nissan, Tohatsu, Suzuki і що ми стикаємося, незалежно від зовнішності, були сильні бігуни. Багато будиночки і курортів по всьому світу люблять ці двигуни з-за своєї довговічності і ціни. Наскільки Gamefisher, Chrysler і сил піти ці великі двигуни, а також. Вони економіки двигунів, які призначені для ціною свідомого споживача. Це не означає, що вони мають більш коротку тривалість життя В основному це означає, що вони менш вишукані і можуть мати менше можливостей (таких як FNR зчеплення), ніж дорогі двигуни. Ви ніколи не повинні ігнорувати ці двигуни в якості викупу тільки тому, що сприймають поняття.
Резюме:
Ми в AFA морський відчуваю себе дуже впевнено, що всі виробники сьогодні і минулих років всі були досить послідовними у гасінні відмінний продукт. Підвісні мотори є одними з найбільш складних інженерних, що людина коли-небудь створених. Мислення та інтуїції, які увійшли у створенні і проектуванні підвісних човнових моторів дуже захоплююче. Для того, щоб виробляти двигун, який працює як рушій для плавзасобів вона повинна бути в змозі обробляти елементи. Майже всі двигуни, які були створені були в змозі впоратися з випробуванням часом, стресом, використання і зловживання. При цьому в відношенні Є кілька брендів, які вирішили взяти економічний підхід маркетингу, який означає використання дешевих матеріалів. По більшій частині, ви можете розраховувати на практично будь-якої марки або підвісним мотором, щоб добре функціонувати, якщо піклуватися.