Надувний човен матеріали
Надувний човен матеріали
Надувні човни використовувати кілька різних типів корпусів матеріалів і виробничих процесів. За ці роки було багато дискусій та багато суперечок про плюси і мінуси кожного матеріалу і кожного виробничого процесу. Взагалі кажучи, в процесі виробництва використовували пов'язано з використовуваного матеріалу. Ось короткий виклад основних різних матеріалів і виробничих процесів використовуються і коротка інформація про плюси і мінуси кожного з них:
Непідтримувані ПВХ
Використовується Sevylor, Sea Eagle, Intex та інші, такого роду матеріал виготовляється з плівки ПВХ непідтримувані - ні тканини. Вона зазвичай використовується на найменш дорогих надувних човнів і якість і довговічність сильно варіюється якість і довговічність непідтримуваних надувні човни визначається по розробці і товщина матеріалу ПВХ використовується. Як правило, чим товще матеріал і чим вище якість матеріалу, тим сильніше матеріал корпусу і тривалий термін служби.Існує молекулярної стандартної ваги, які використовуються в оцінці непідтримуваний ПВХ, яка коливається від До-До 60-85 матеріал. Часто це значення не опубліковані виробником, але чим вище молекулярна маса, тим міцніше і довговічніше матеріал буде. Цей тип матеріалу майже завжди помирають, електричні зварні (цей процес використовує дуже великі зварювальні апарати з великими матрицями).
Переваги:
- Надзвичайно економічний матеріал
- Дуже швидкий і економічний виробничий процес
- Одно міцність на розрив в обох напрямках, що робить довгий сльози рідше
- Коли зварних належним чином, надзвичайно міцний і довговічний
- Дуже прощати, тому що вона працює на більш низькому PSI (.75 фунтів на квадратний дюйм).
- Більш зносостійкий, тому що це твердий матеріал
Недоліки
- Може бути досить слабкою і не дуже міцні при використанні нейлон / поліестер зшиті тканини і ПВХ і непідтримувані
- Може бути досить дорогими при використанні найкращих матеріалів (тобто 1000 + деньє поліестеру з уретановою бульбашки)
- Може бути схильні до швейної проблеми
- Може бути предметом "бідних підгонки" проблеми, - тобто там, де сечового міхура або поза камери менше, більше або неправильно встановлені для належного потрібне.
- Менш змозі прийняти двигуна із-за відсутності або жорсткості
- Тому що човен сечового міхура системі використовувати як усередині, так і зовні корпусу, вода часто потрапляє між 2 шарами і додає значний вага човна. Це також може представляти складні проблеми очищення
Підтримувані поліефірної тканини з ПВХ покриттям
(Використовується зодіаку, Sevylor, Sea Eagle, Mercury надувні та ін) - цей тип матеріалу має поліефірної тканини з зовнішнім покриттям з ПВХ. Це найбільш широко використовуваний матеріал для підтримуваних тканини надувні човни з-за своєї відносно економічні матеріали і виробничі витрати. Він також має репутацію більш чутливі до УФ-випромінювання, солоної води і хімічних речовин.
Якість цього виду матеріалу корпусу значною мірою залежить від якості ПВХ-покриттям використовуватися і є каландрована (пензлем, як верхній і нижній шар) або багатошарове (складається з 3 шарів зовнішньої плівки покриття, тканини середнього і внутрішнього плівкового покриття) .
Взагалі кажучи, календарі процес є набагато більш надійним, ніж спайковий процес ламінування. Хімічний склад зовнішнього матеріалу також надзвичайно важлива - вона повинна мати добавки спеціально для сонячного світла і хімічною стійкістю.
Переваги
- Економічні системи виробництва
- Гнучка виробнича система може бути або зварюванням або клеєм.
- Економічні матеріал корпусу - набагато дешевше, ніж гіпалон нейлону або поліестеру гіпалон
- Дуже сильний і стійкий до проколів.
- Може бути завищені на досить високому тиску повітря для хорошою жорсткістю
- Надзвичайно міцний і довговічний
- Можуть бути використані в самих важких білої води або обробки великих підвісних човнових моторів
Недоліки
- Може бути в залежності від "коричневої і липкою" проблема - при використанні покриттів з ПВХ, які не були сформульовані, щоб бути стійкі до сонцю, воді солей і хімічних речовин, матеріал може стати з часом «коричневий і липкий". Це де пластифікатори мігрували з ПВХ і матеріал можуть бути атаковані бактеріями. Як правило, це відбувається не в "хороші" розробка покриттів з ПВХ.
- Коли зварні, це може бути, якщо не зроблено належним чином, можуть бути схильні до розшарування шва.
- Коли клеєний в середовищі, де температура і вологість не контролюється, шви можуть бути ослаблені в плямах і став несправний
- Коли зварні або склеєні в середовищі, де є пил або бруд, шви можуть бути ослаблені і стають дефектними.
- Менш змозі прийняти двигуна із-за відсутності або жорсткості
Підтримувані нейлону або поліестеру тканина з покриттям Hypalon
(Використовується Ахілла, Avon, Caribe та ін) - Hypalon має ту перевагу, що воно, як правило, більш стійкі до сонячного світла і хімічні речовини, але має той недолік, що воно набагато дорожче, як матеріал і процес виробництва є більш дорогим, тому що 2 частина клею вимагає більш тривалого простою (час між застосуванням прискорювача і здатність застосовувати клей) - це робить процес виробництва цього типу матеріалу набагато дорожче. Він також не здатний бути зварними.
Переваги
- Дуже сильний і стійкий до проколів
- Очень устойчивы к солнечному свету и химических веществ
- Может быть завышены на довольно высоком давлении воздуха для хорошей жесткостью
- Чрезвычайно прочный и долговечный
- Могут быть использованы в самых тяжелых белой воды или обработки больших подвесных лодочных моторов
Недостатки
- Очень дорогой материал
- Очень дорогие в производстве
- Не может быть приварена
- Когда клееный в среде, где температура и влажность не контролируется, швы могут быть ослаблены и стал неисправный
- Когда сварных клееный в среде, где есть пыль или грязь, швы могут быть ослаблены и становятся дефектными.
Інтернет-магазин "Три карася" 23,03,2013