Продавець Интернет-магазин "Три карася" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2034 відгуків

Поради щодо купівлі старих човнів

Поради щодо купівлі старих човнів

Поради щодо купівлі старих човнів

Є безліч переваг купівлі вживаного човні. Після очевидною перевагою є модель була випробувана і проходять перевірку людей, які купили їх новими. Це є великим фактором у визначенні того, які моделі шлюпки надійні. Інша причина полягає в економії коштів. Покупка уживаного можете заощадити значну суму грошей, у порівнянні з покупкою нових. Це може бути причиною того, "60 відсотків вперше купують човни, купити стару човен", як повідомили в NMMA (Національна Морська Асоціація виробників).

Купівля використовували човни має ризики. Ви повинні переконатися, що човен була належним чином. Простіше кажучи, якщо щось піде не так на човні, всі пасажири, швидше за все, пам'ятати досвід з великою деталізацією. З цієї причини, перевірте використовували човни ретельно перед покупкою. Якщо це можливо, нехай човен розглянуті досвідченого механіка морських. Крім того, ніколи не придбати гідроцикл без тесту круїз з власником.

Перше час покупці човні

Перше час покупці човни часто виявляються втрачені в море, перш ніж ступити на човні. Є безліч моделей на вибір і правила берегової охорони, що впливають на їх використання. Перед початком глянувши на використовували човни, знаю, що човни основне застосування буде. Якщо ви шукаєте, щоб проводити час круїзу в світі, Бот може бути ідеальним. З іншого боку, якщо ви шукаєте багатоборстві човни, носова Вершники і Кадді кают може бути практичним. Щоб забезпечити вам зробити правильне рішення, пред'являються більш високі думки в човні планах. Якщо у вас є ідеї, дослідження берегової охорони вимоги експлуатації, а моделі, набір ваших потреб.

Час від часу, при перегляді використовувати гідроцикл, човен не може бути у воді. Вона є загальною, в залежності від регіону, щоб знайти човни для продажу на власника будинку або Марина. Ви можете зробити розумну оцінку без суду, що знаходяться у воді. Тим не менш, якщо човен, "правильний вибір для Вас", просимо взяти човен на тест-круїз, перш ніж купувати. Точна оцінка не може бути досягнута, якщо судно не працює у воді.

Завжди були розглянуті рекомендації човні виробників. Найголовніше, вважають рекомендовану максимальну вагу і кількість пасажирів човна. Якщо ви плануєте проводити довгі дні на воді з сім'єю, ви хочете, що номер був зручним. Крім того, переконайтеся, що рекомендований максимальний вагу залишає місце для пасажирів плюс ручна поклажа статей. На моторні човни, нові або модернізовані двигуни може компенсувати Рекомендований вага операції або кінських сил. Новий двигун може не вистачати повноважень довести човен "на площині", або бути сильним дизайну Халла. Також додані або зменшити вагу двигуна. Ніколи не перевищуйте максимальну виробляє рейтинги, особливо для нового власника човна.

Зовнішній огляд стару човен

При оцінці стану човни, йдуть ваші перші враження. Якщо човен виглядає жахливо, це більш ніж імовірно, не підтримується належним чином. Пам'ятайте, що сіль атакує всі.Якщо човен не була належним чином очищені, сіль заподіяну шкоду до човна. Ось способи, щоб визначити, якщо човен була підтримуватися:

 

  • Підніміть будь-які об'єкти на човні. Візьміть обмотаний мотузками, покриття підлог, або статті на палубі. Шукайте знебарвлення або моху. Світло знебарвлення може бути досить поширена, але глибокі зміни кольору або мох, є ознакою того, що човен знехтувати. Мосс зазвичай можна знайти на північній стороні будь-яких об'єктів і ремесла.
  • Подивіться на металевих і дерев'яних поверхонь. Чи бачите ви корозії?Незахищений поверхонь в солоній середовищі швидко погіршуватися. Твк (Common Деревина для човна) стане непривабливо, якщо не змазані. Алюмінієві буде яма, і воно може бути зламаний або з'являються ослабли.
  • Подивіться на матеріал, використовуваний для фальсифікацій, залежно від ремесла.Нейлон можуть з'явитися брудні, зношені або ослаблена. Про деяких плавзасобів, вітрильники зокрема, важливі фальсифікації.
  • Аналіз гель-покриття. Гель-покриття воском слід щорічно. Це залежить, як часто курсували човен. Якщо це не зроблено достатньо, гель-покриття буде мати понурий вигляд.Потріть пальцем по фінішу. Якщо ви помітили, крейда, ви повинні або жити з сумовитий вид або фарбою човні. Оскільки деякі люди можуть не погодитися з цим твердженням, дозвольте мені сказати: "Я знаю багатьох людей, які намагалися відновити обробку човні, але я ніколи не бачив, щоб хто-небудь успіху. Навіть буферів і з'єднання не вдалася ".
  • Вивчіть Халла для проблемних зон. Це буде видно по зміні кольору гель-покриття.Якщо Ви впевнені, що корпус був відремонтований, дізнатися про питанні. Переконайтеся, що ремонт був зроблений правильно.
  • Переконайтеся, об'ємні голови знаходяться в безпеці. Часто об'ємні голови забезпечені ламінату. Цей ламінат може відокремити від корпусу протягом довгого часу, залишаючи вільні об'ємні голови. Якщо це так, то я настійно закликаю вас не купують човен.

    Це ті області, що представляють інтерес для знайти нехтування використовували човни.Деякі із згаданих областях не мають відношення до продуктивності. Вони попередять вас маленькі неприємності, які повинні бути замінені в майбутньому. Для більшості власників човни, поява судів має важливе значення. Витрачати години на нудний і непривабливий човні не приємно. Однак, це повертається до намірів човни.

    Механічні огляд стару човен

    В залежності від типу човна ви плануєте придбати, механіки є одним з найбільш важливих областей. Суднові двигуни коштують дорого, у порівнянні з автомобілями.Крім того, з одним двигуном човни, невдачі можуть залишити вас у скрутному становищі. Ще раз, я пропоную сісти в човен для тестового запуску, і двигун на відгуки досвідчений механік морського. Для вашої первинної перевірки, ось деякі фактори, щоб розглянути:

     

  • Є двигуном прибрати? Брудні двигуна є хорошим знаком зневаги.Як човен власник, я регулярно чистити двигун після кожного використання. Крім того, я даю особливу обережність, щоб двигун після його запуску в солоній воді. Більшість двигунів виробляють масляну плівку при запуску. Цей фільм змусить солі дотримуватися і викликають точкову корозію і до важливих частин.
  • Існують значні відкладення бруду біля прокладки або ущільнення? Це буде означати, як зневага і, можливо, значну витік. Крім того, вони є хорошим показником того, що двигун впливу солоної протягом тривалого періоду часу.
  • Якщо двигун іржаві, то можуть виникнути проблеми з системою охолодження. Солона вода, яка проходить через двигун може текти.
  • Заморожування пробки повинна бути виготовлена з латуні, не стали. Якщо Пробки сталеві заморожування знаходяться на блоці двигуна, вони повинні бути замінені.
  • Якщо можливо, тягнути щуп і подивіться на нафту. Якщо судно має дизельний двигун, масло буде чорним. Нафта з пінною плівки може вказувати тріщин або знехтувати печатками. Двотактний, з уприскуванням масла двигуни мають додаткові компоненти, які належним чином змащення двигуна. Запитайте, якщо система була перевірена або якщо частини були замінені. Проконсультуйтесь з документацією переглянути графік технічного обслуговування.
  • Перевірте батареї. Це повинно бути зроблено, коли ви берете човен для круїзу. Але для ознайомлення, якщо вода низька, то вам потрібно замінити батареї.
  • Перевірте всі кабелі рульове, давши трохи буксира. Якщо вільна, вони потребують уваги.
  • Переконайтеся, що помпа працює. Трюмний насос видаляє воду з корпусу. Це важливий компонент.
  • На додаток до трюмний насос, деякі човни мають трюмних вентиляторів. Взагалі трюмні вентилятори знаходяться на бензині човна, але можна знайти на човні дизельними двигунами, а також. Берегова охорона США вимагає, "Використання механічної системи вентиляції для всіх відкритого типу човни, побудовані після 31 липня 1980, які працюють на бензині". Завжди можна знайти в виробляє пропозицію для трюмного вентилятора, особливо на бензині човни.

    Покупка уживаного Човен Основна інформація

    Ніколи не приймайте важливість стану плавзасобів. У будь-який момент часу, ваше життя і людей бортового може розраховувати на човні. В останній доповіді виданого Берегової охорони США (PDF) (http://www.uscgboating.org/statistics/accident_stats.htm), показав, "5705 ДТП, 4062 травми, і 750 летальних випадків. Крім того, вони повідомили, "перекидання і падіння за борт найбільш повідомили типів ДТП зі смертельним результатом і на них припадає більше половини (56%) всіх загиблих човнах". Крім того, "машини збій системи", повідомив восьмий найвищий коефіцієнт, що складає 276 нещасних випадків, 23 летальних випадків.

    Від себе особисто, число перекидання човна демонструє перевищує човни рекомендується операція. Крім того, я вважаю, що деякі аварії можна було б уникнути, визначивши право човен для діяльності і детального контролю. Майте на увазі, не використовували човни не пройде надмірно ретельного огляду. Є, будуть ознаки використання на човнах, які були використані. Тим не менш, нехтувати човна є те, що слід уникати, якщо ви не маєте наміру інвестувати час і гроші до ремонту.

    Інтернет магазин "Три карася" 24.05.2013
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner