Як зберегти підвісний човновий мотор
Легко містити підвісний двигун в першокласної формі, навіть якщо ви не механік.Трохи TLC і профілактики моторному човні сприяє безпечному катання на човнах і можете зберегти ваш двигун працює добре і надійним на довгі роки.
1 1
Після кожної прогулянки, промити двигун . Це відноситься не тільки до солоній воді пригоди, але на свіже екскурсії воду.
- 2 Купити набір промивання "навушники" : два гнучких гумових ущільнень пов'язана з металевим зажимом. Надіньте апарат на нижній блок, де вода взяв і надають садового шланга.
- 3 Пустіть двигун і дайте воді насос зробить все інше . (Практика безпечного катання на човнах і не забудьте триматися подалі від опори і переконайтеся, що ніхто не намагається перекласти двигуна в передачі.)
- 4 Поки ви промивка двигуна, перевірте водяний насос, щоб переконатися, що він має хороший потік води . Акуратно покладіть палець через потік води. Вона повинна бути теплою, але не гарячою. Якщо вихід не є сильним, ви можете мати деякі уламки застрягли у випускній трубі. Негайно вимкнути двигун, щоб запобігти перегріву і пошкодження.
- 5 Вставити невеликий шматок дроту в трубці, і робота її вперед і назад .Знову запустіть двигун і перевірити вихідні. Якщо це не вирішить проблему, вам може знадобитися новий крильчатку водяного насоса.
- 6 Після промивання двигун, від'єднайте паливну лінію і дайте двигуну спалити все паливо в карбюратор . Майте на увазі, що якщо ваш двигун має більше одного карбюратора, верхня карбюратора вичерпається першого та інших циліндрах буде продовжувати працювати. Без палива, верхній циліндр не буде отримувати будь мастила. Розглянемо лікуванні вашого палива з стабілізатор, такий як Seafoam або Stabil замість цього.
- 7 Як тільки Ви закінчили промивку і запускати двигун без палива, не забудьте вимкнути ключем і, якщо у вас є перемикач акумуляторної батареї, вимкніть його .
- 8 Візьміть з капота і перевірте палива або витікання води . Якщо ви виявили витік, зверніться човнах механік.
- 9 Протріть все вниз і розпорошувати з антикорозійним як WD 40 або швидкої мастила . Обов'язково змащуйте або мастило всіх рухомих частин, таких як петлі, механізм перемикання, положення дросельної кабелі, карбюратор клапани і т. д.
- 10 Замінюйте цей кожух і витерти це . Тримайте полотні або пластиковою кришкою на двигуні між рейсами.
- 11 Завжди використовуйте свіже паливо . В кінці сезону, технічного обслуговування моторному човні повинна включати дренування ваші танки, заміна масла двигуна і редуктора нафти і висновок застарілого палива / масла для правильного депо переробки для утилізації. Не забудьте протерти двигун з тканиною, змоченою в чистій нафти.
Інші статті